Asya001 benim büyük oğlumda da olurdu böyle, doktoruna mesaj atmıştım fotoğrafını çekip, bana verdiği cevap aynen şu “aç kalıyor, lütfen besle”. Sonra bunun büyük ölçüde açlıktan, yeterli beslediğinden eminsem de sıcak havalarda az su içirdiğimden olacağını söyledi.