Merhabalar 1 ay iki gunluk bebegim var ozellikle aksamları surekli aglıyor gaz sancısı sebebiyle.belli baslı seyleri biliyorum yenmemesi gereken ama derin bir arastırma yapınca nerdeyse her yiyecek gaz yapıyorum aksam yiyecek yemek bulmakta zorlanır oldum korkudan cok dikkat etmeme ragmen yine de gaz oluyor yogurdu da kesmem gerekecek anlasılan 😬 aynı durumda olan var mı nasıl geciriyorsunuz ya da gecirdiniz bu donemi oneriniz var mıdır? Tesekkurler