Bebeğim 5.5 aylık oldu sizce tadimlara başlayayım mi yoksa 15 gün sonra mi basliyaym ? Ayrıca ise başlamadan önce biberona nasıl alıştırm çünkü sütümü sagacam ama hiç bir şekilde biberon kabul etmiyor çok zorlanıyorum anne sütü de içsin istiyorm kaşıkla olacak gibi degil