Deryammmm 4 aylık bebek. Yenidoğan olsa anlarım normal sık kaka yapması ama 4 aylıkta problem olur. Rotayı yaptırın gecikmeden özel aşı olduğu için sağlık Ocak’ları söylemiyor genelde. Benim oğlumda 4 aylıkta ve 9 aylıkta yaşadık ilk baktıkları rota oldu testi oldu.ve diğerleri.arkadaşımla konuştum hastanedeler hala acayip bir ishal salgını varmış acil tıklım tıklım bebek ve çocuk dolu dedi. Bol bol emzirin sıvı alımı düşmesin. Düzenli edindiğiniz bir doktorunuz varsa sabah arayın bence.