Taze-Anne28 Doğum yapalı 3 ay oldu. Kilo olarak eski kilomdayım ama sarkık içi fos bi ayva göbeğim kaldı. Nasıl gider nasıl eski haline döner. Korse taksam işe yarar mı
seymabykn Taze-Anne28 Bende kalayım burda benim de 4 ay oldu doğum yapalı benim de normal ama göbeğim kaldı çok kötü duruyo
Taze-Anne28 1minikannesi hiç sevmem hayatım boyunca yapmadım 😃 yürüyüş ve yoga yapıyorum ama fitnes sevmem. Yinede göbek için özel bi hareket var mı
1minikannesi Taze-Anne28 ben başarabilirsem sporu ve sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirmek istiyorum. Çünkü senelerce yap bırak yap bırak derken kendimi böyle daha mutsuz ettiğimi fark ettim🙈 eh hayalimdeki fizik sadece kilo vermeyele olacak bir şey değil😅 o yüzden kendimi motive etmek için bazı sayfaları takip ediyorum.Hedefim 2022 de gerçekten fit bir anne olmak😎 https://instagram.com/fitsiniz?utm_medium=copy_link
Crnuraz2021 Prensesannisii https://ty.gl/uiwymfjw Ben kopçalı aldım üç gündür sanki fark etti gibi ya da ben öyle görmek istiyorum kendimi
Ayazz54 Taze-Anne28 ay benimde 3 ay oldu doğum yapalı kiloma döndüm ama yumuşacık göbek kaldı 😵 o kadar korse taktım hamileyken
Duygu2929 5 aylık bebegim normal dogum yaptım göbek bemdede var termak takım aldım zayıflama cayı ve sıkılastırıcı jel aldım bitürlü baslayamadım 😀
Perva Hic gobekten kilo almayan ben gobegim kaldi 1 yasinda bebegim. Spor yapcam diyorum her gun ama olmuyor tembellique 😁😁 gun icerisinde karninizk surekli iceri cekerek hareket edin etki ediyormus 😁
Sukursebebiii Taze-Anne28 Ben de burada bekleyeyim. Benimki sanirm hic spor yapmadigimdan karin kaslarim zayif diye kaldi oyle 😟 ayni tarif ettiginiz gibi 🥺 sporsuz da pek gidecege benzemiyor. Karin egzersizi sart gibi ama bebisimle bunu dusunecek buna vakit ayiracak durumda hissetmiyorm kendimi. Aslinda tembellik benimki. Gunde 5 kez yapsam bile etki edecek de iste🤷♀️
anl 2 senedir gitmeyen gobekten sesleniyorum gitmiyor daha da büyüyor🤣gorenler ikinciye mi hamilesin yoksa diyorlar 🤦gobegimle vurmak istiyorum onlara 🤣
Nefes1490 Taze-Anne28 benmde dert yandgm konu doktor baglatmadi rahim duvarm catlamisti çok kanamam vardı dye kaldı öyle çok kötüym ins düzelr bnmkide içinde