Kızlar bebeğim 23 aylık. Yürümeye başladığından beri parmak ucunda yürüyor. Yürüteç hiç kullanmadım. Hangi bölüme gitmek gerekiyor bilen var mı aranızda geçer diye bekledim ama yok geçmedi 2 yaşına girecek hala aynı düzeliyor mu sonradan ? Benim kuzenimin kızı vardı bebekken öyle yürüyordu şimdi 6 yaşına geldi hala öyle yürüyor 😔