Merhaba hanimlar.ben universite öğrencisiyim bu hafta mezun oluyorum inşallah.oglumda 13 aylık.kendi meslegimle ilgili olmasada uygun bir iste calismak istiyorum.ama oğluma aklim cok takiliyor.evimizin yakinina bir kres açılacak Eylül’de oraya vermek istiyoruz.merak ettiklerim.siz kac aylikken verdiniz suan kac yaslarindalar.baglar zayıflıyor mu .sabah bırakacağım aksam alacagim iki saat sonra uyur bir pazar günü kalıyor bize.bebisler bu durumdan nasil etkileniyorlar.kreslerde bakim nasil oluyor.uyutmalari,altini degistirmeleri ,beslenmeleri gibi.sert davranislari olur mu vicdan olarak rahat degilim ama calismam da gerekiyor.yoksa cok zorlanacagiz maddi olarak.calisan annelerim yardımcı olurlarsa sevinirim🙏