Kızlar 2 yaşında oğlum geceden beri ateşi var düşürmeye çalışıyorum hep 38 38,5 da koronadan şüphe ettim inşalah değildir ama daha önce ben geçirdim o zaman daha küçüktü bi şey olmamıştı.Sizde bebeği covid geçiren oldu mu belirtileri nasıldı? En ufak şeyden şüphe eder olduk.Allah korusun tüm çocukları😔