Dilcem28 Ateşini alından temassiz ile ölçüyorum. 37.1 çıkıyor koltuk altindan derece ileölçüyorum 37 . Ama kafasinin yanindan ölçünce 38 çıkıyor anlamadım kafa yani yuksek çıkıyor
MucizeKalbim Dilcem28 temassız ateş ölçer önerilmiyo bebeklerde. Tamda dediğiniz gibi farkli sonuçlar verir. Bebek için doğru olanı kulaktan ölcenler
Dilcem28 Betul2620 uyuyordu uyurken takip ettim. Kafası 37.5 olunca calpol verdim dus aldırdım herzamanki gibiydi sadece uykusu var
Nohutannesi Dilcem28 37,5 için calpol vermenize gerek yok. Kafaları herzaman sıcak olur bebeklerin. Koltuk altını baz almanız daha doğru
Nilaraa Dilcem28 37.5 ates degil ki biraz fazla tepki vermissiniz. Havalar cok sicak gece uyurken terliyolar vucutlari isiniyor normal olarak, dis olabilir vs vs. Hastalik olsa bebegin genel durumundan anlarsiniz zaten
Dilcem28 Nohutannesi koltuk altıda aynıydı. Doktor 6 yaş altı bebeklerin havale geçirme riski olduğu icin ufak bir ateste calpol verin demişti bir çocuğun annesine.
Eminerd Nilaraa benimde bebeğimin bütün gece 37.6 37.4 arası gdiip geldi ateşi dolven verdim banyı ettirdim 37.4ten aşağı düşmedi 🙄 hasteneye gitmemize gerek var mı. 10 aylık ve ilk kez ateşi yükseldiği için bilgim yok 🤔
Dilcem28 Nilaraa fazla tepki vermedim. 1. Doktor 6 yaş altı çocuklarda havale riski olduğu için ateşte calpol verin dedi. 2. Çocugum atesliyken nöbet geçirdi. Bu yüzden
Dilcem28 Eminerd 37.5 ates oluyor hanim efendi . Calpol ılık duştan sonra düşmez dirençli ateş olursa 3gun gecmezse 38 ve üstü olursa doktora başvurun