Merhaba arkadaşlar dhaa önce beslenme reddi ile ilgili konu açmıştm bu sefer oglum memeyi alıyor mamaya gelince öğürüyor aptamil kullanıyorım acaba artk tadnı beğenmiyormu başka mama denemelimiyim ? Çünkğ uykuluyken iciyor amayı uyankken verdiğimde öğürüyor