Hanımlar kızım ek gıdayı ağzına sürmüyor. Emmek diye diye bitirdi beni… Doktorumla paylaştım bu durumu ve sıcaklardandır dedi. Ben dişten de olabileceğini düşündüm çünkü 4. Aydan beri bekliyoruz ama asla çıkmadı hiç dişimiz yok henüz 🦷
tekrar doktora sorunca Argivit şurup önerdi, hiç ilaç taraftarı olmadığımı bildiği için de bunun multivitamin olduğunu ve destekleyici takviye gıda olduğunu söyledi.
araştırdım beğenen de var beğenmeyen de derken sipariş verdim sonunda bugün gelecek inşallah 🙏🏻
kullandınız mı, işe yarıyor mu, iştaha etkisi var mı, bebişlerinize katkısı oldu mu? 🌸
(ayrıca argivit danışma hattı 1 yaşa kadar yarım ölçek 1 yaştan sonra 1 ölçek alın dedi, kullanacaklara tavsiyedir)🌿