Merhaba sevgili anneler bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum. Ben türk dili ve edebiyat öğretmenliği mezunuyum malum bizim bölümde atamalar zor bu yıl yüks sınavına girdim. Aldığım puanla sac bakım ve Güzellik bölümünü düşünüyorum acaba bu konuyla bilgisi olan annelerimiz var mı? Malum son zamanlarda bu alanda bayağı talep var. Sizin de bu konuda görüşlerinizi almak istiyorum. 😊