Kızlar 1 yaşında kızım var akşama kadar iyiydi bi sıkıntı yoktu. Ben pilav ile cacık yapmıştım cacık sarımsağını bol koymuştum yani 3 kase cacık için 4 tane büyük baş sarımsak ezip koydum ve o cacıktan biraz da pilav kızıma yedirdim. Çok geçmeden başladı kusmaya yediği herşeyi kusuyor çok korkuyorum😞 cacık mı ağır geldi acaba ? Niye böyle herşeyi kusuyor anlamıyorum ? 2 defe yoğurt verdim belki zehirledi diye ama yine kustu😞 aç olduğu için ağlıyor bende mama veriyorum ve yine kusuyor😞gece hiç yatmadık sürekli içtiğini kustu😞 neden Böyle oldu ne yapmam lazım