Merhaba anneler kızım bu ay Ağustos da yaşına giriyor ama hala düzelmedi doğduğundan beri saatli krizli gece gündüz ayrımı olmadan bağırarak ağlıyor ilk aylar hep gittik doktora kolik dediler 6 ay sonra geçer o 6 ay nasıl geçti bilmiyorum bazen oturup bende ağlıyordum inanın tahammülüm pek kalmadı artık çok çocuk seven pes peşe düşünen biri olarak şimdi baş edemiyorum 6 ay geçti hala aynı 12. Ayimizdayiz uyku da yok zaten beni emiyor mama vs hiçbir şekilde içmez ek gıda desek sadece tarhana çorbası yada hoşuna giderse annemin baharatlı olan ev yemekleri onun dışında herşeyi tükürür 45 den fazla doktora gitmişiz ama tahliller vs röntgen bir şey yok çok şükür aman olmasında ama annem dışında kimseyle görüşemiyoruz bile rahatça feryat figan ağlıyor doğum günü yapmak istiyorum ona bile korkar oldum böyle olunca . Dini açıdan da korku nazar muskasi yazdık sürekli okuyoruz yani tıbbi dini yönden de herşeyi deniyoruz ama yok . Gün içinde hava aldiririz havuzunda oynatıyorum günlük duş aldiriyorum artık niye mutlu değil inanın anlamıyorum en son iki ay önce doktor bile şaşırdı artık gide gele hastaneye bay bay night verdi uyumasa bile sakinleştirir en azından dedi çok az etki etti etmedi nöroloji baksın birde birşeyi yok ama dedi oda Sakarya da bir tane var izinde epeydir bekliyoruz randevu için . Bir kısım çevremiz aşıdan böyle olabilir diyor bazıları hacamat yaptır iyi gelir diyor inanın herturlu öneriye hazırım iki senelik evliyiz Eylül de olucak yani eşimle yatamıyoruz bile akşamları yan yana iki üç tane beşiği var koyma koyamiyoruz uyuduğu da bile aşırı ağlıyor rahat bir saat susmuyor yer yatağında hep birlikte yatıyoruz , her gece muhakkak rutini kalkıp bir iki saat evde geziyor kurcalıyor heryeri aşırı da haraketli bir bebek bu arada en son boyu 75cm kilosu da 9 du doktor kilosu biraz az demişti ama kaseyle çorba içersem de ağlıyor tok olsa bile yani. O yüzden şimdi bunu yapsan iyi gelir dediğiniz herşeye açığım