laliko35 İlk 3 ay kendini hala aynen karnında gibi hisseder çünkü o yüzden sürekli emmek ister, sizin sicakliginizi hissetmek, kalp atislarinizi duymak, kokunuzda rahatlamak ister çünkü bildiği tek siz varsınız. ben ilk 3 ay hiç indirmedim kucagimdan hep ikimiz uyuduk göğsümde yatardı bir de erken doğdu daha da hassas davrandım diyebilirim