Kizlar benim kizim 10 ay 27 günlük. Doğduğundan beri hep gece 4 4.30 gibi uyuyor ben de baybayi kullandık tam düzene girdi dedim fazla alismasin diye bıraktım sonra dış çıkarınca bozuldu sonra gene alistirdim ama şimdi gene aynı gene bozuldu 4.30 5.00 gibi uyuyor tekrardan düzene sokmak için baybay damlasını kullansam mi sizce ?