Dun kavun yedim bende bi gaz sancisi başladı anlatamam sonra geçti bu seferde bebegim baya huysuzdu hic durmadı sürekli ağladı zor sakinleştirdim kaynanam geldi dedi ki keşke dün kavun yemeseydin o gaz yapar dedi dedim sen niye beni uyarmiyorsun önüne koydum canin cekti diye yeme demedim dedi kavunun bebege gaz yaptığını ilk defa duydum doğruluğu var mı ya