Dün kizimi sütten kestim. Su an çok fenayım. Göğsüm ağrıyor. Cok sert, ilik duş, soğuk kompres elle sağım yaptım ama yok bir gram hafiflemiyor. Ağrı koluma da vuruyor. Kizim tek meme emiyordu. Sağ göğsüm taş gibi oldu dokunulmuyor bile. Sag kolum parmaklaeima kadar ağrıyor. Kolumu da kipirtadamiyorum ağrıdan. Ne yapabilirim, süt sagma makinemi birine vermistim.