Minikprenss Kızlar biz dr browns geniş ağızı biberonunu kullanıyoruz ilk aldığımdan beri emzik 1 numara geniş ağız 2 numarayı bulamıyorum 7 aylık olduk bir tane siparş verdim o 9. Aydan sonra kullanan veya bilgisi olan var mı diğer biberonları tutamıyor