Canla benimkide 34 günlük emziriyorum aglıyo allıyorum 3 4 dakika daha emziriyorum rahatlıyo gazını üşenmeyin her emzirmede cıkarın kollar agrıyo ama pes etmeyin sonrası daha kötü olur mutlaka gazı üsten cıkıcaktıe o tür ıkınmalarda da alttan gazı vardır 5 dakika ayaklarını göbegine dokru büyük pes etmeyin bakın nasıl güzel cıkarıyo gazını Ben öyle yapıyorum cocuk rahatlayıp uyuyo pes etmemek en önemlisi