Nurdanalkanozkan bence mamayı hemen değiştirin doktorunuza bildirin durumu bizede doktorumuz bebelac gold alınonu içsin dedi ama cocuk her mamada aglıyor gazı hiç bitmiyor ve 4 günde 5 günde 1 kaka yapıyordu doktoruma anlattım şikayetlerim mamayı değiştirelim maama yaramamış dedi şimdi bebivita kullanıyorum cocuğumda ne gaz kaldı ne kabızlık her gün mutluka kaka yapıyor maşallah, sizde doktorunuza şikayetlerinizi anlatın her mama her cocuğa uymayabiliyor kilo aldırıyor VS diye yarıyor sanmayın