Mamaqueen evet ben de okudum. Hatta bir iki sene kadar önce Avusturalya’da büyük yangınlar olmuştu hatırlarsanız. Ormanlar kendini yenilemeye başlamış. Ağaçlandırma yapılmamış üstelik. Şunu da dipnot olarak ekleyeyim. Avusturalya’da neredeyse bir sene boyunca sürdü yangın. Zaten kendileri büyük bir devlet biliyorsunuz. Buna rağmen başta Abd, Kanada, Yeni Zelanda gibi ülkelerden yardım istedi. Ülke için uluslarası bir fon açılıp bağış toplandı. Hiçbir vatandaşı da ‘dış minnaklar bizi işgal edecek, vatan elden gidiyor, avrupa yalakası olmayın’ demedi. Bağışı bizzat ülkenin başbakanı istedi diğer ülkelerden. Belki bunu okuyan olur da helpturkey hareketinin ükemizin yararına olacağını az çok anlar diye yazdım. Herkese hayırlı geceler