YusufunAnnesiiiii İyi geceler ☺️ Sünnet işlemleri için görüştüğümde kan verileceğnden bebeğin aç gelmesi gerekiyor dendi sizler de öyle mi yaptınız? Ve kaç saatlik bir açlık bu? Bir de idrar tahlili de isteniyor mu? Bilgisi olan yazabilir mi lütfen
ebrugorgel YusufunAnnesiiiii biz 2 aylık yaptırmıştık hiç kan idrar bir şey vermedik açta bırakmadık bilemiyorum o yüzden ama sizin eğer tam anestezi ile yapılacaksa büyükse yani oğlunuz geceden aç kalsın diyorlar genelde
brsnhsm YusufunAnnesiiiii 23 aylık yaptırdık 4 saat açlık ile sünnete götürdük sünnet öncesi alındı bizden kanlar. Konuşmaya gittiğimizde o gün yapılacak tahliller demişti
JackDaniels YusufunAnnesiiiii Kan testinde hemogram (kan sayımı), pt/aptt (pıhtılaşma için) açlık gerekmiyor. Açlık anestezi ile alakalıdır