Evet hep aynı tartıda tartıldığı için hep aynı yere gittiği için tartıda bir problem olacağını düşünmüyorum ama çok aktif bir bebek hiç durmuyor zorla yediriyorum fazla yemek bile yemiyor sürekli ayağa kalkmaya çalışıyoruz ve sürekli emekliyor o yüzden olabilir mi acaba normal midir diş ha da gözükmüyor