Aliaybars20-07gul Hepatit b aşısı tutmayan varmı acaba. Oğulumun hepatit b değeri yüksek çıktı 21.9. Aşının tekrarlanması gerekiyormuş. Normal değerin 10 olması lazımmış. Başına böyle olay gelen var mı acaba.
Aliaybars20-07gul Tekrar sağlık ocağına gidicem yarın görüşmeye bakalım. Olamazsa hastanede tekrar vurulucak