elcn4139 Daha çok minik yalnız. Belli ki var bir derdi. Biraz kendinize alan ayırıp düşünün, nasıl anlatacak başka derdini. Herkes aynı yollardan geçiyor. Ameliyat da olmus garibim bunyesiyle bazen canı yaniyodur mama gaz yapiyodur vardır bı derdi. Dedikleri gibi kakası falan nasıl alerji olabilir. Ya da kolik bir bebeginiz vardır birkaç ay sonra geçer. 2 ay daha çok yeni zaten