Dünden beri mide bulantısı kusma ishal halsizlik ölüyorum resmen
Bugün acile gittik önümde 80 kişi vardı
Başka hastaneyw gittik orda da durum ayniydu
2 bebeğim var dönmek zorunda kaldım geri eve geldim
Sonra 2 arkadaşım salgın olduğunu bir arkadasinin da kusma ve ishal yoğun olup doktora gittiğini söyledi
Yani normalde yetişkin aciller bu kadar kalabalık da olmuyordu acaba salgın mı var
Bu arada hamilelik testi de yaptım hamile değilim şükür ki 😀