Asleres bir çok kişi eşim izin vermiyor falan yazmış merak ettim benim eşimle hiç öyle bir diyaloğum bile olmadı doktora gidicem dedim hayırdır dedi dedim korunma yöntemleri ile ilgili bilgi alıcam, hap kullanırım büyük ihtimal belki spiral önerirse taktırırım dedim, ok dedi geçti yemeğini yemeğe devam etti 😂 neden eşler bulafar karşı ki korunma yöntemlerine hele ki kendi korunmayı reddederken anlamadım benimkinde mi bir sorun var o niye hiç fikir bile belirtmedi diye düşündüm şimdi 🤷🏼♀️😂