Kızlar evimde derece var şu an istanbulda yaşıyorum odamın sıcaklığı 30,8 gösteriyor gündüz ztn 31.32 yi falan buluyo ben sadece altını bağlıyorum ve üstüne tek sıfır kol Zıbın giydirip öyle yatıyorum bacakları kolları hep çıplak yani annem geldi bugün gördü şimdi yatırdığımı hasta ediceksin çocuğu pijama bide kısa kollu giydir dedi netten bakıyorum 28 derecede sadece sıfır kol zıbınla yatırın diyor sizce bu derecede hasta olurmu bebeğim