Ben covidim varyantlı hemde ilk belirtilerim aşırı halsizlik titreme ve ateş sonra burun akıntısı hafif bogaz yanması soguk algınlığı gibi tek farkı üşüme ve titreme bence 4.gün test vermiştim pozitif cıktı 1 doz biontech aşım var ve daha önce geçirmiştim kapalı ve klimalı ortamda calısıyorum malesef:(