Merhabalar
bebeğime bu uyku tulumunu kullanıyorum. Resım ekleyemedıgım için özelliklerini yazdım. Ev 24-25.. isilik oldu. Gece üstünü örtüyorum . Bu tulumu kullanıp bebegın üstunu örtmeyen yada bılgısı olan var mı... ???üstunde herhangı bır tog degerı yazmıyor
(Lc Waikiki Erkek Bebek Tulum
Erkek Bebek Tulum
Kalıp : Standart
Ürün Tipi : Pijama
Ana Kumaş : %100 Pamuk
Önden fermuar kapamalı
Manşetleri ve paçası ribanalı
%100 Pamuk kumaştan)