Bizimki de 4 aylık, yeni dönmeye başladı aynı şekilde maalesef. Keşif döneminde olduğundan sürekli çabalıyor. Gündüz uykusu kısa da olsa dönüyor ben de yüzüstü yatırıyorum. Öyle deneyin bir de. Sanki biraz daha iyi gibi gece uykusu. Ama beşiği dar gece dönemeyince konuşmaya başlıyor benimki😅