Haticeey0 ben 4 aylıkken başladım tadımlara 6 aylık olduğunda 2-3 öğün yiyordu. ilk başta kızımda öğürüyordu, yediği şeylerde sevmedikleri oluyordu mesela havuç hiç sevmiyor onunla yaptığım şeyleride yemiyordu. Ve yemek verirken oyuncak veriyorum önüne onunla oynarken dalıp yiyor 😂 alerji durumu yoksa yoğurt çorbası deneyin en sevdikleri şey oluyor ben kendimize yaptığım gibi yapıyorum yumurta beyazı ayırmıyorum çok güzel yiyor