Merhaba kizlae 4 aylik bir kiz bebek annesiyim ilk bebegim baskada dusunmuyorum..dogdunda sahiplenmekte cok zorlandim kendimi anne gibi hissedemedim ne zaman kucagima alsam birsey olacak korkusu ile yasadim …zamanla bebegime alistim.ve o benm dunyam bastaki anne gibi davranmamalarim hala vicdanimi oynatiyor ..smdi anne yani yatagimiz surekli ya elim carpae ya badaniyesi yuzune gelir ya donerse nefes alamaz yolda yururken ellimden duser ..gibi gibi seyler bular aklima gelen en basit seyler ben bebegime hep zarar vercekmisim gibi aptal bir kafa yapisi bu benm vicdanimi agrtiyor ben iyi anne degilim yeterli degilim ya biirr suru sey aaaaqttttttaaamiyorum. Bu kotu dusunceleri yardim ….