Kızlar bnde ödemenin bi kısmın aldın sadece 1 ayı geçti 35 günlüktü dahada bişy yatması e devlette bakıyrkum pttye ödenecek kayıt bulunmadı falan diyo niye hala yatmadı ki bide bu emzirme parası varmış 170 deki bey başvurmaya gerek yok kendisi yatar dedi oda yatmadı ?