Benim çoçuk surekli agliyor 3 farklı hastaneye gittim emin olmak için ciddi bir hastalıgı olmadıgına , birinci gittigim doktor dedi aşiri emzirmekten dendi huysuzlaşiyor , 2 doktor gaz dendi gazlı çoçuk dendi , 3 gittigim kan test aldi , idrar testi aldi sonuç iyi doktor dedi kolik . İnternetten kolik çoçuklar belli satte aglarmiş baktim bizimkisi duzenli aglamiyor mesele onceki gun 8 de agladi dun geçe 4 te agladı durmadan . Kafam karişti kolikmi degil mi kolik anneleri sizin tecurbenize dayanarak soruyorum nasıl oluyor kolikte . İlk gittigim doktor ilaç yazmadi sadece bana diyet uyguladı diger doktorlor ilaç yazdi Biogaia ve sab simlplex bugun iyi uyuor ama huysuz biraz