3 ay 23 günlüğüz arabada bi yerlere gitmek işkence oldu eskiden emziğini alırdı uyurdu sokağı çıkmadan şimdi katıla katıla ağlıyor varmı çözüm üreteniniz kucağıma alıyorum gene devam ağlamaya bi yere giderken durup müsait yerde kucağımızda gezdirir olduk bi o zaman susuyor oyuncak deniyorum gene yok oyalamaya çalışıyorum perişan ediyor beni