Kızlar günlerdir çok kötüyüm pozitiftim.sabah kalktıgımda derin nefes alamadığımı hissetim batyo resmen göğsüm .hastaneye gittim ama ilgilenen bile yok düzgünce tomografi çekindim ve ciğerde tutulma olmuş dedi dr yine ilaçlara devam dedi ama nasıl olcak böyle bilmiyorum öksüremiyırum bile var mı böyle ciğerde tutulma olan ciğere inmiş virüs