Gizem61 benımkı yara olmasın dıye lanolın kremle hep kremlıyodum ama yınede oldu oldgunda teramıycen kullandım hızlı gecırdgını dusunuyorm bıde kapalı bırakmayın kremledıkten sonra acıkta kalsın emdirirken yıkayın sonra yıne sürün ve memeye dogru konumlansın ucunu degil kahverengi alanı ıyıce verın ozman canınız yanmadan emdırırsiniz ınsallah