1-2 Selam kızlar oğlum 14 aylık biberonla devam sütü içiyo. Bebelac gold kullanıyorum ama bence tok tutmuyo gece 2-3 saate bi uyanıyo mama için. Tok tuttuğunu düşündüğünüz marka var mı ?
Zeyno32 1-2 14 aylık bence açlıktan tokluktan değildir. Alışkanlık olabilir. Ben hiip comboit kullanıyorum öğlen 4 saatte bir veriyorum 12 aylık 😌
Alya88 Zeyno32 benim kızım da 11 aylık mama alıyor acaba sizin bebeğiniz kaç cc içiyor ve günde ortalama kaç defa mama veriyorsunuz cevap verirseniz çok mutlu olurum ☺
Nurgulsengun Bir yasinda kzim aptamil ve hero baby rezeneli karistirip kullaniyorum uykudan once uyuyo masalhh
Karas Nurgulsengun hangi ürünler onlar acaba tam isimleri veya fotoğrafı var mı ? Hiç bilgim yok çünkğ 11 aylığız ben de bişeylere başlamak istiyorum meme meme bıktırıyor
Zeyno32 Alya88 biz günde 2 kez 180 CC veriyorum sabah ve akşam veriyorum. Gece emziriyorum. Diğer öğünlerde yemek yiyoruz 😌 siz?
1-2 Zeyno32 8 aydır aynı mama. Önceleri küçüktü acıkıyo diyodum ama şimdi ölçek sayısı da arttı uyanma sayısı da
Alya88 Zeyno32 bizimki de sabah akşam 150 cc falan iciyor birde bazen gece 4 gibi uyaniyor o zamanda bir 120 cc içiyor gün içerisinde yemek yiyoruz
Alya88 1-2 benim kızımda soya alerjisi olduğu için hipp ile baby goat dönüşümlü kullanıyorum sadece o mamalarda soya yok