Byt28 Selamlar, pandemide kanal tedavisi yaptıran veya diş çektiren var mı? Ağrım çok artık dayanamıyorum. Pandemiden dolayı çok korkuyorum. Başından geçen var mı? Nelere dikkat edebilirim?
Csknozge Byt28 merhaba ben diş hekimi asistanıyım emin olun iyi bi yere giderseniz hiç bir sorun olmaz çok dikkat ediyoruz bütün önlemleri alıyoruz
usage Byt28 ben aşılarımı oldum 2 haftayı da doldurup gittim. Hem kanal hem dolgu tedavisi. Baya dikkat ediyorlardı onlar da zaten
Lalelia Byt28 daha iki hafta önce yaptrdim kanal oh be dünya varmış güzel bı hastanede hiç korkmayin derim benim doktorum iki saat emzirme ilk sütunude sağ at dedi çok şükür hicbi sknti yaşamadım bebeğimde yaşamadı yaptırın vala çekilir gibi değil kolaylıklar gelsin
Duygusuz Byt28 ya lütfen gidin bir an önce halam 2.asısını olmayı bekledi gitmek için o sırada dişi apse yaptı suratı full şişti resmen suratının rengi degişti 1 hafta hastanede yattı enfeksiyondan cok acı cekti evde bebegi oldugu için kagıt imzalayıp cıktı 2 hafta hergün sabah aksam gitti tedavi için. Bebegi büyük olsaydı 3 hafta yatacaltı hastanede kendi istegiyle cıktı. Cok cok riskli. İyi bir yer bulup gidin sizde
Byt28 Csknozge en iyi hastanelerden birine gideceğim. Tüm tedbirleri aldıklarını söylediler. Çok teşekkür ederim
GoGirl Byt28 bence de korkmayin onlar sizden daha riskli cunku ister istemez tukuruk sizden saçılıyor onlarda kendilerini koruyacak onlemleri aliyorlardir