1-2 Selam kızlar oğlum 14 aylık biberonla devam sütü içiyo. Bebelac gold kullanıyorum ama bence tok tutmuyo gece 2-3 saate bi uyanıyo mama için. Tok tuttuğunu düşündüğünüz marka var mı ?
1-2 Aycaccelik_ akşam 10 da yatarken 240 ml içiyo. Gece 1 de en kötü 2 de tekrar acıkıyo 150 ml içiyo