Merhabalar 7 ay önce dogum yaptim.
2-3 aydr adedim duzensiz di
En son Haziran ayinda adet oldum temmuzda olmadim suan falanda gelmedi
Test yaptim yinede ne olur ne olmaz diye tek çizgi çıktı karnim da baya şişti
Böyle durum yasayip sorasinda geldi mi ?