Pialvi Kızlar uygulayıp da evet işte bu dediğiniz deneyerek memnun kaldığınız ürünler? Teşekkürler şimdiden
muallim_annee Bulgur ,tavuk , yeşillik , karpuz , sütlü tatlı , yoğurtlu çorba , kısır,kuru sogan ,bakliyat
Minisinannesiii Pialvi aksam bi teyzeyle konuştuk komşu sadece sütle mi besliyosun dedi yetmiyo dedm tuzlu seyler ye dedi salatalığı tuza batır tuzlu ayran yap filan dedi ilk defa duydum doğrumudur bilmiyorum
Busra0zturk Ben hergün gögüslerim bugun çok güzel süt yapacak ve oglum doyacak diye diye sütümü çoğalttım. Tabi ki yemeyide ihmal etmedim ne bulduysam yedim (: içecek olarak bol su ve günde bir kere ebebek de satılan promalt içecekden içtim şükür mama vermiyorum artık (: