aloeverrra Kızlar bu gece ve yarın hava çok sıcak olacak sıcaklık 30 derece ve bebek ben eşim aynı odada yatıyoruz hissedilen 40 olabilir 😄 bebek çıplak yatsa üşür mü kusura bakmayın ilk bebeğim tecrübesizim korkuyorum üşütürüm hasta ederim diye
use_use aloeverrra 1 haftadır sadece bezle yatırıyorum. Gün içinde de hep bezle takılıyor ve ona rağmen isilik çıkardı her yerinden. Üşütmesi mümkün değil bence bu havalarda
Elifkpzbyrm aloeverrra zıbınla yatsın ama gece kontrol etmek lazım. Terliyorlar sonra terleyen yerler buz gibi oluyor
Birceninannesi aloeverrra ankara da yanıyo🥵 kızımın içine ince zıbın giydirdim terlerse terini çeksin diye. Üstüne de kısa kollu şort tulum pijama giydirdim. Çünkü asla üstünü örtmeme izin vermiyo. Böyle üşümüyo da terlemiyo da
1mom1baby aloeverrra doğduğundan beri yazları çoğunlukla çıplak yatiriyorum giyinik olduğu zaman sadece ince atlet giydiriyorum gece boyu cam açık vantilatorde açıyorum neredeyse her gün denize giriyor günde 2 3 defa yıkanıyor yinede isilik oldu üstelik 25 derece ama hissedilen dediğiniz gibi 40 hasta olacağını sanmıyorum çıplak yatırın ama sabaha karşı uyanıp üstüne ince bisey örtün gün aydinlanirken biraz esinti oluyor
Busraygtt aloeverrra merak etme canım hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle ben de sadece zıbınla yatırıyorum gün içindende hep öyle
Aysuxx aloeverrra terliyorlar ya sonra terleri üzerine soğuyor ve sabaha karşı Biraz serinlesiyor ya hava işte o sırada hasta olma ihmalleri olaraktan zıbın ile yatırmak daha iyi olur ben üzeri için muslin uyku tulumu diktirdim incecik aşırı terledigi için en azından terini çekiyor
zynn aloeverrra Valla benimki 27 de kafa göz burun sırılsıklam oluyor. Ama çıplak yatırınca da terle üşüden dolayı bence sorun olur.
arkeologolcam aloeverrra Neredeyse 2haftadır sadece bezle yatıyo ve yine terliyo camda açık oluyo ve yaprak kımıldamıyo😩😩
Degrmenesra aloeverrra bizim ev 50 derece falan heralde gündüz ayrı gece apayrı sıcak klimada uyuyoruz biz kızımada ince uzun kollu giydiyorum altınada pijama yada tayt gidiyorum gece üstünü çok açıyor
Hipatya aloeverrra bebeğiniz kaç aylık ki bizim akşamları 23 derece sabaha kadar 16 dereceye düşüyor hava tişörtle bile uyutmadım daha😂hep uzun kollu tulum