pogcayanakannesi hadi ya 1 yaşını beklemek zorundasınız o zaman ağrısı oluyo mu peki kusma,ateş,ishal falan . Lazerle kırdıran birilerini biliomusunuz onda sonuç nasıl ilerliyo acaba yetişkin var duyduğum ağrılı oluyor diolar ama bi kaç video izledim bebeklerde ağrı çok olmuyormuş sanırım