Neslihan1903 evet ilk 6 ay gerek yok ama benim bebeğim 42 gunluk ben disarda su veriyorum cunku havalar çok sicak ve bunaltici ,bebekler sadece aciktiklarinda emmek istemezler susadiklarinda da emmek isterler ve aglarlar sen tok dersin neden agliyor dersin emzirmezsin belki (çünkü toktur) ama belki susamıştır ,ne kadar doğru bilmiyorum ama fazla su veermedikce bi zarari olmayacagini dusunup ben veriyorum 🌼