[silindi] Nasıl anlatılır bilmiyorum gözlerimde hep bi ağrı var özellikle aşağı doğru bakarken başıma çok ağrılar giriyo şuanda da yaşıyorum bunu başım gözlerim çok agriyo yaşayan var mı
Mom0976 [silindi] bence evet. Öğlenleri bi 20-30 dk uyusanız iyi gelir diye düşünüyorum. Geçmiş olsun 💐