Gizemir Arkadaşlar biliyorsunuz aşırı bir zamla karşı karşıyayız bunun için imza baslattim ne kadar çok imza olursa o kadar sesimiz duyrulur. Haydi el ele verip devlete sesimizi duyuralım.! Imzalarinizi bekliyoruz https://chn.ge/2xd9uhX
Durummm Imzayla olacak is mi sizce? Duymuyorlar duymazlar her sey ates pahasi durumu olana hava hoş olmayan zorlanan ne yapsin. 300 tl doğum yardımı komik bir rakam bugün çocuk büyütmek ne kadar zor bu ulkede mama almis basini gidiyor bez kiyafet...duymazlar umursamazlar neyazikki
Gizemir Durummm peki denemekten ne zarar çıkar? Olumlu olursa hepimizin mutlu olacağı birşey olumsuz olursa zaten almış basını gidiyor elden birşey gelmez ama birşeyler deneyerek zarara girmeyiz.
Durummm Frida kendileri yapsın valla 10 15 er çocuk biz 1 taneyi nasıl buyutecegiz onu düşünüyoruz hava hoş onlara.
Yeliz Gizemir imzaladım 👍 ama yerli üretim bile olsa ürünler tüm hamaddeler, makineler yurtdışından geldiği için fiyatlar bu kadar artıyor belirtmek istedim.