Aselask34 Gzems hep tatlı şeyler yemek istiyordum normalde şerbetli tatlı sevmem ama hamileyken şerbetli tatlı diye ölüyodum resmen😄sonuç= kızım var😍❤️Çok tatlı yediğimden mi yoksa adındanmı bilmem ama gerçekten bal 🤣
sheesyelllow Gzems ilk aylarda tatlı görünce bile kusuyordum,turşu suyu krizlerim tutuyordu,bol bol ekşi yedim,hatta ilk kelle paça çorbası asermistim ayrıca totom çok az büyüdü göbeğim fazlaca büyüdü sonuç oğlum oldu
Kubicim Kızım var çok şükür. Hamilelikten bu yana ağzıma şekerli bişey süremezdim tatlı kokular bile mahvederdi beni. Hep ekşi şeyler istiyodu canım😋